Flash tutoriály - Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Kompakty

Flash tutoriály

6. září 2000, 00.00 | Jistě jste si již všimli, že pro vás shromažďujeme obsah tutoriálů starších dat. V seriálu pokračujeme a to přehledem návodů pro práci s Flashem.

Jistě jste si již všimli, že pro vás shromažďujeme obsah tutoriálů starších dat. V seriálu pokračujeme a to přehledem návodů pro animační program Flash. Návody jsou z větší části věnovány spíše začátečníků, ale i zdatný uživatel Flashe zde najde nejednu zajímavost.

Flash - animační techniky I.
Tutoriálů zaměřených na základy animace v programu Flash. V textu se blíže seznámíte s druhy animací a základními výrazy.
Seznamte se - Flash 4 - I
První díl rozsáhlého začátečnického seriálu, který seznamuje se programem Flash 4. Článek popisuje základní možnosti a prostředí programu.
Seznamte se - Flash 4 - II
V druhém díle seriálu, se uživatel naučí vytvářit jednoduchou animaci tweening, nastavit její vlastnosti a používat základní barevný efekt.
Seznamte se - Flash 4 - III
Ve třetím dílu seriálu Seznamte se, ve kterém se naučíte používat transformační prostředky, vrstvy a nástroje Gradient a Ovál.
Seznamte se - Flash 4 - IV
Za použití nástroje Tweening - Shape a modifikace, se ve čtvrtém díle naučíte vytvářet zajímavý efekt s implementovaným textem.
Seznamte se - Flash 4 - V
Seznámit uživatele s prací s kotevními body (hint) pro animace shape je cílem pátého dílu rozsáhlého tutoriálu o programu Flash.
Seznamte se - Flash 4 - VI
Šestý díl uvádí uživatele do problematiky animace s vloženými gifovými obrázky a naučí ho základy používání světel.
Seznamte se - Flash 4 - VII
Uživatel se v sedmém díle naučí složitější transformační animace textu. Kromě toho se v tomto díle začíná s používáním Akcí.
Seznamte se - Flash 4 - VIII
Potřebujete animovat do kruhu text z jiné aplikace a nevíte jak? V osmém díle se to dozvíte, stejně jako jak používat transformačního nástroje.
Seznamte se - Flash 4 - IX
Devátý díl naučí uživatele pracovat s mřížkou a především pak s funkcí Kanály. Finální animací je efekt pohybujícího se zvětšovacího skla.
FLASH X - animace bitmapy
Už sám název desátého dílu napovídá, že se naučíte animovat bitmapy. Přitom si osvojíte techniku převodu bitmapy na vektory (trace bitmap) a práci s vrstvami.
FLASH XI - hvězda a zvuk na pozadí
Jak vkládat a zařazovat zvuk do animace pomocí Akce, se dozvíte v jedenáctém díle seriálu Seznamte se. Mimo to se i naučíte imitovat 3D objekt - hvězdu.
FLASH XII - akce pro tlačítka
Dvanáctý díl se podrobněji zaměřuje na práci s tlačítky myší a učí jak pomoci myši pracovat s programem Flash co nejefektivněji.
FLASH XIII - jak na preloader a jak ho umístit
Na práci se zvukem z dílu jedenáct plynně navazuje další část seriálu, ve které se naučíte používat funkci preloud - změna vlastností zvuku během animace.
FLASH XIV - intro a menu
Nevíte jak vytvořit celkovou kompozici obrazu včetně intra a menu s odkazy? Přesně to se dozvíte ve čtrnáctém díle tutoriálu programu Flash.
FLASH XV - animace tlačítka
V patnáctém díle seriálu, se výuka zaměřuje na jednoduchou tvorbu animovaných tlačítek pro webové stránky, pomocí základních transformačních a kreslících nástrojů.
FLASH XVI - jednoduché menu
Vytvořením jednoduchého, ale efektivního, animovaného menu s použitím tlačítka z předešlého dílu, naleznete v šestnáctém pokračování seriálu Flash.
FLASH XVII - akce Tell Target poprvé
Sedmnáctá část otvírá třídílnou kapitolu na téma Tell Target (Urči cíl), tato funkce po najetí myší, na určitý objekt na stránce, spustí animaci.
FLASH XVIII - akce Tell Target podruhé
Pokračování kapitoly o funkci Tell Target, se zaměřuje na použití popisku (Label) a přepínání mezi scénami po kliknutí.
FLASH XIX - akce Tell Target potřetí
V dalším pokračování článků o akci Tell Target, se naučíte spojovat animované menu s animací klipu po kliknutí a s popiskem po najetí myší na tlačítko
FLASH XX - konverze MP3 na WAV
Dvacátý díl seznamuje s převodem audio formátu MP3 na formát WAV za pomocí přehrávacího programu Winamp.
FLASH XXI - vlnění, kruhy na vodě
Nevíte jak, pouze za použití animace, vytvořit efekt vlnění a kruhy na vodě? Přesně to se dozvíte ve dvacátémprvním pokračování seriálu o programu Flash.
FLASH XXI - dokončení
Dokončení tutoriálu na vytvoření efektu vlnění a kruhů na vodě.
FLASH 4 - Text Field Properties
Článek se podrobněji zabývá nastavováním parametrů v dialogovém okně Text Field Properties, které určuje vlastnost textových polí.
FLASH 4 - Zvláštní výběr křivek a čar
Přehled zajímavých speciálních nastavení (např. styl, síla, tvar) pro nástroje tužka, přímka, ovál, čtverec a kalamář.
FLASH 4 - Optimalizace křivek
Zde najdete návod, jak zmenšit velikost výsledného souboru a optimalizovat práci s křivkami ve Flashi, za pomocí funkce optimalizace křivek (Modify > Curves > Optimize Curves) a File > Assistant.
Flash 4 a QuickTime video
Jak úspěšně zkombinovat výsledné produkty programů Flash 4 a Quick Time 4, Vám poradí tento článek.
FLASH 4 - Prelouder
Rady a tipy jak vytvořit pěkný a zajímavý prelouder - popis chování zvuků a hudby, v průběhu animace.
JAK DOSTAT ČEŠTINU DO FLASHE ?
Článek obsahuje několik návod na různé způsoby importu českých fontů do programu Flash.

Tématické zařazení:

 » Rubriky  » Webdesign  

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: