account - Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Poptávka práce
Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

 

Jak se jmenuje výstava fotografií od fotografa Sebastião Salgada?

V dnešní soutěži hrajeme o:



account

Asistent obchodního oddělení - reklamní potřeby, iNETPrint.cz - iNET Solutions s.r.o.

Adresa:

Hostivařská 92/6 - Praha 10

Telefon:

222 367 916

E-mail:

Fax:

-

Www:

http://www.inetprint.cz

29. května 2017, 00.00 | Společnost iNET Solutions s.r.o. je úspěšným provozovatelem vlastní softwarové platformy iNETPrint pro efektivní on-line prodej a výrobu reklamního zboží a prezentačních materiálů pro firmy a otevírá výběrové řízení pro nového kolegu nebo kolegyni na pozici:

Pozice obchodního asistenta je klíčová pro rychlé a správné naplnění požadavků zákazníků e-shopu www.inetprint.cz. Jejím cílem je poskytovat podporu obchodnímu oddělení plněním dílčích zadání a úkolů. Obchodní asistent pomáhá při zpracování poptávek, objednávek a ve spolupráci s produkčním oddělením dohlíží nad realizací výroby a vyřízení těchto objednávek ke spokojenosti zákazníka a obsluhuje chat jako jeden z komunikačních kanálů s klientem.

NÁPLNÍ PRÁCE BUDE:
- Podíl na přípravě cenových nabídek na poptávky zákazníků
- Tendrování výrobních možností v síti stávajících dodavatelů
- Komunikace s klienty a upřesnění jejich potřeb
- Supervize nad správným a včasným dokončení svěřených objednávek, kooperace s produkčním oddělením, segmentování zákazníků a identifikace jejich potenciálu, obsluha firemního chatu.

CHARAKTERISTIKA HLEDANÉHO KANDIDÁTA:
- Přirozená orientace na zákazníka a vysoký standard poskytovaných služeb
- Obchodní cítění, schopnost ptát se, identifikovat skutečnou potřebu zákazníka a navrhnout nejvhodnější řešení
- Výborné komunikační dovednosti, kultivovaný písemný i hlasový projev
- Pozitivní vztah k moderním technologiím a internetovému obchodování
- Proaktivní a systémový přístup k práci
- Pozitivní přístup k životu
- Pečlivost, důslednost
- Časová flexibilitu v „sezónách“ (květen-červen a říjen-prosinec), odolnost vůči stresu

OČEKÁVÁME ZNALOSTI A ZKUŠENOSTI:
- Dobrá znalost práce s MS Office
- Středoškolské vzdělání (ekonomické či polygrafické zaměření výhodou)
- Základní orientace v účetní terminologii (co je daňový doklad, co dobropis atd.)

CO NABÍZÍME:
- Příjemné pracovní prostředí, mladý a zkušený kolektiv
- Možnost seznámit se s řadou tiskových technologií a navštívit různé výroby
- Podporu osobního rozvoje a další vzdělávání v obchodních dovednostech
- Možnost občasné práce z domova - Homeoffice (kromě sezónních měsíců)
- Zázemí dynamicky rostoucí společnosti
- Kurzy angličtiny ve společnosti
- Odměna: 22 000 – 25 000 Kč/měsíc
- Extra výkonové bonusy v hlavní sezóně
- Roční odměna dle finančního výsledku firmy

VHODNÉ PRO ABSOLVENTY!

Termín nástupu: červen/červenec 2017
Kontaktní osoba: Jitka Fulemová, kariera@inetprint.cz

 

 

 

Hledáme šikovného account managera

Adresa:

Nadražní 25, Hrušovany u Brna

Telefon:

-

E-mail:

Fax:

-

Www:

-

2. května 2017, 00.00 | 3dot a.s. společnost působící v oblasti velkoplošného tisku hledá:
Account manager – obchodník
Požadujeme:
- vzdělání SŠ/VŠ
- obchodní duch, zdravá obchodní dravost
- dobré komunikační a prezentační schopnosti
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, odolnost proti stresu, orientace na výsledek, vysoké pracovní nasazení
- kreativní přístup k práci
- řidičský průkaz skupiny B

Náplň práce:
- aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků – telefonické, obchodní schůzky, maily
- samostatná analýza trhu, tvorba projektů a směrů produkce dle aktuálních novinek
- koordinace projektů v oblasti tiskové produkce a grafiky až po realizaci
- komunikace s klienty (kontaktování, kalkulace, objednávky, reklamace)
- komunikace s tiskárnou, grafickým studiem a dodavateli
- fakturace, řešení pohledávek svých zákazníků
- plnění stanovených obratových kritérií
- nezbytná administrativa

Nabízíme:
- možnost osobního a profesního růstu
- přátelské a neformální pracovní prostředí
- práce na HPP případně na (ZL)
- finanční ohodnocení – přísně orientované na obchodní výsledky
- firemní benefity: telefon, notebook, případně auto, bonusy

Orientační plat: od 18 000 – 30 000 Kč / měsíčně dle zkušeností, rychlosti zaučení, následně dohodou dle výsledků
Nástup možný ihned

Kontaktní osoba: Eva Kučerova, kucerova@tridot.cz

Místo výkonu práce: Hrušovany u Brna, Nádražní 25
Dostupnost: vlakem, autobusem, autem


Nabídky a životopisy prosím zasílejte pouze na E-mail: kucerova@tridot.cz

 

 

 

Produkční grafického studia

Adresa:

-

Telefon:

-

E-mail:

Fax:

-

Www:

-

24. dubna 2017, 00.00 | Typografické studio v centru Prahy hledá do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici produkční. Jedná se o předtiskovou výrobu převážně periodických tiskovin a reklamy.

Popis pozice:
Komunikace s klientem, spolupráce s grafickým oddělením, realizace grafických zakázek od zadání po předání tiskárně.

Požadujeme:
- komunikativnost
- časovou flexibilitu
- spolehlivost
- samostatnost
- pečlivost
- vysoké pracovní nasazení
- odolnost vůči stresu
- znalost práce na PC
- profesní zkušenost v oboru

Nabízíme:
- přátelský kolektiv
- kreativní práci
- možnost seberealizace
- dobré finanční ohodnocení

 

 

 

Vložte inzerát

 Vyberte téma *

 Titulek inzerátu *

 Zobrazit dní

 Pokud neuvedete počet dní, inzerát bude zobrazen 30 dní. Maximální doba zobrazení je 100 dní.

 Text inzerátu *

 

 Jméno a příjmení *

 E-mail *

 Adresa

 Telefon

 Web

 Fax

 

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: