Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Poptávka práce
Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:

miniatury

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: miniatury

Autor: didy

21:59:39 23.06.2010

díky, potom jsem si vzpomněla, že při instalaci je tam jedna možnost - OPRAVIT, tak jsem dala do mechaniky instalační CD a dala opravit a už to šlape, když jsem odinstalovala tu 11, tak si asi něco stáhla sebou. Asi to vypadá jako hloupost, ale k práci to potřebuji. Díky za rady (tu)

Citovat příspěvek

Autor: bluemind

18:38:33 23.06.2010

Tato moznost sa musi zvolit pri instalacii...

Dňa 23.06.2010 8:21, didy wrote / napísal(a):
>
> zapomněla jsem napsat, že mám nainstalovaný Corel X3, ale nechtělla jsem mít dvě verze, tak jsem odinstalovala verzi 11 . Takže Corel mám nainstalovaný, ale hledám v něm možnost zobrazovat náhledy souborů jako miniatury
>

Příspěvek zaslán emailem

Citovat příspěvek

8:21:48 23.06.2010

zapomněla jsem napsat, že mám nainstalovaný Corel X3, ale nechtělla jsem mít dvě verze, tak jsem odinstalovala verzi 11 . Takže Corel mám nainstalovaný, ale hledám v něm možnost zobrazovat náhledy souborů jako miniatury

Citovat příspěvek

Autor: bluemind

20:05:51 22.06.2010

Aby zobrazovalo nahlady miesto ikon musi byt corel nainstalovany...

Dňa 22.06.2010 11:19, didy wrote / napísal(a):
>