Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:

fotomobil vs DSLR

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: fotomobil vs DSLR

Autor: Jirka87

13:12:49 08.03.2011

pozuby : "On si je ovšem nevyfotí, protože než si ty všechny krámy sešteluje, tak oni budou obědvat na Kárlštejně. "

S tím až tak úplně nesouhlasím, ale samo, že kousek pravddy na tom je, to je fakt.
Jsem absolutní začátečník co se DSLR týče. Fotomobily mi daly hodně vzpomínek na spoustu věcí. Výstavy, kde jsem se náhodou vyskytl, momentky z posezení s přáteli apod...Ovšem chtě nechtě mobilem nikdy nevyfotí to, co DSLR.Jenže tahejte s sebou všude zrcadlovku. Na krku? Nesmysl...začne pršet a čao..Takže brašna. Krajina?Ok, kam dát stativ? Až mě tady načape Jirka Šefrna,Jirka X, BMX nebo Ranovak dají mi čočku, že trousím rozumy :D ale snad to není tak hrozný :D

Ale pokud se bavíme o 90% populace, tak například Nokia 5800 je podle mě s 5.0 Mpx foťák absolutně OK a víc nepotřebuju...I s tou svojí 5230 co má 2.0Mpx jsem relativně "spokojen" když je dobré světlo..

Citovat příspěvek

Autor: pozuby

9:41:33 19.05.2010

Zajímavá debata.
Staromilci, salonní teoretici a zkoumači pixelů, kteří tahají na zádech ruksak s objektivama, odrazkama, deštníkem, stativem a dalšími krámy nechtějí pochopit toto: