Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:

Fotit mobilem?

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Fotit mobilem?

Autor: Ogyn

11:56:15 28.03.2009

Leda jako obrazový zápisník,ofocuji si otevírací doby,jízdní řády,ceníky a některé dokumenty.Jinak i ten nejhorší digi kompakt udělá lepší snímek,optika se ošidit nedá .Nokia N 78

Citovat příspěvek

Autor: Kir_Bublifux

22:13:27 24.12.2008

Díval jsem se na Nillovy fotografie. Podle mého názoru jsou umělecky na velmi vysoké úrovni, ale dostávám z nich depku.

Citovat příspěvek

Autor: Siebenburgen

15:15:39 24.12.2008

2Kir_Bublifux , naprosto s Tebou souhlasím. taky mám osvědčenou sestavu DSLR, kompakt, ftrkm (SEK 790i) a nemůžu si stěžovat. jinak na v galerie.mobilmani.cz jde vidět, že se dá fotit opravdu s mnoha modely founů. Nakonec to není jen o počtu MPx, ale i o nápadu. Třeba Nill má na MM fotky z Klárky SE 750i a je na co se koukat. Hezké svátky

Citovat příspěvek

Autor: Kir_Bublifux

3:49:04 22.12.2008

Adolf Shitler: Důležité je [bold]důvěřovat svému foťáčku[/bold], ať už je to profesionální zrcadlovka, kompakt nebo zařízení integrované v mobilu. [bold]Nepodceňovat ho a dát si záležet[/bold], bez ohledu na jeho typ. Foťáček Ti to pak mnohonásobně vrátí.

Myslím, že spousta fotografií z mobilu vypadá otřesně jen proto, že si autor předem řekl [ital]"Tahle fotka stejně nevyjde, protože z mobilu to prostě nemůže stát za nic."[/ital] Tím pádem se ani nesnaží a pak to podle toho dopadne.