Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Nabídka práce
Poptávka práce
Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:

Hasselblad

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Hasselblad

Autor: Karel Gleisner

12:31:26 09.04.2012

Kde se válí analog Hasselblad? Dobrý den......

Citovat příspěvek

Autor: zuzka1

7:04:05 20.01.2012

Moj prvy ( a snad nie posledny) shot s Hasselbladom. Asistovala som profesionalnemu fotografovi.
Mam prekrasnu skusenost.

Citovat příspěvek

Autor: ypres.bass

22:57:27 03.09.2009

jsem příznivec filmu, takže ty digitální fujiny typu H mne netankují. měl jsem možnost se se přiblížit k 503CWD a zjistil jsem že ho nutně potřebuju. Hass se stěnou je asi jediný digitál za který bych byl ochotný vyměnit svoji ne zrovna malou filmovou výbavu...

Citovat příspěvek

Autor: ypres.bass

22:32:22 03.09.2009

mně by to eminentně zajímalo...

Citovat příspěvek

Autor: kovym

17:59:23 17.06.2009

Doporučuji vám si projít české stránky [url]http://saskia.cz[/url], jedná se o obchod pro profesionální fotografy, najdete zde témeř všechny prodávané středoformáty a některé velkoformáty. Je tu k dispozici jak Hasselblad: [url]http://saskia.cz/Manufacturer/9-hasselblad.aspx[/url], tak Sinar: [url]http://saskia.cz/Manufacturer/32-sinar.aspx[/url], ale i Phase One: [url]http://saskia.cz/Manufacturer/10-phase-one.aspx[/url] a jiné. Myslím, že vám tam rádi s jakýmkoliv dotazem poradí.

Citovat příspěvek

Autor: ce

18:09:33 19.03.2009

konopa,
díky :)

Citovat příspěvek

Autor: konopa