Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Poptávka práce
Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

 

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:

Rendering intent a kombinace vektorů + bitmap.

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Předmět:

Příspěvek:

*AGGRESSIVE* O:-) :-/ :-P *BLUSH* *BYE* :'( *DASH* 8-) *DRINK* :-| *THUMBUP* *SOS* *KISSED* :-* *OK* *SECRET* *STOP*

Pohlaví:

Muž, Žena

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

Re: Rendering intent a kombinace vektorů + bitmap.

Autor: M. Prášek

23:09:52 06.10.2011

děkuji..

Citovat příspěvek

 

Re: Rendering intent a kombinace vektorů + bitmap.

Autor: Navratil

9:23:24 03.10.2011

Ano, dá se to tak říci…
S pozdravem
Viktor N.

Citovat příspěvek

 

Re: Rendering intent a kombinace vektorů + bitmap.

Autor: M. Prášek

0:03:12 03.10.2011

Takže moje doměnka, že u souborů které obsahují jak bitmapy tak vektory, se dá zbvolit zvláště rendering intent pro jednotlivý typ - preceptuáln í pro bitmapu a jiný pro vektory a rip bude spracovávat jeden typ dat v perceptuiálně a jiný typ dat v rámci téhož soubotru třeba saturačně - je správná ?

Citovat příspěvek

 

Re: Rendering intent a kombinace vektorů + bitmap.

Autor: Navratil

15:40:51 29.09.2011

Rendering nastavte shodně pro všechny typy objektů. Pokud nastavíte cokoliv jiného, než perceptuální, zřejmě (s ohledem jak „fungují“ generic profily) to budete mít ve třičtvrtětónech už dost zalité, takže na Vašem místě bych preferoval spíš tu perceptuální metodu.
Pokud by byly udělané kvalitní kalibrace, fungovala by i kolorimetrická metoda. Nicméně pak by byla stějně dobře a plně použitelná i „optimalizovaná“ perceptuální…
S pozdravem
Viktor N.

Citovat příspěvek

 

Rendering intent a kombinace vektorů + bitmap.

Autor: M. Prášek

13:47:27 26.09.2011

Mám takový problém že nevím jak to fachá. Představme si že si v Coreli x3 vyrobím grafiku kombinující bitmapový obrázek (jpeg s profilem) vložený power clip kontejneru. na to nějaký další objekt, na něm čočka, průhlednost čočka, nějaký přechod... překrytý nebo poloprůhledným vektorovým objektem... + nějaké čistě vektorové objekty, nějaký nápis atd... Výslednou grafiku uložím jako eps aby mi ji přechroupal můj fousatý Onyx ripcenter 5.61.

Otázkou je, co se děje z pohledu správy barev ? Jaký nastavit rendering intend ? perceptuální ? aby dobře vyšly bitmapy ? Saturační aby vyšly dobře vektory ? Nebo v EPS rip při rastrování prožene RGB (??) bitmapu přes její vložený profil a na BITMAPU aplikuje perceptuální rendering intend a na zbytek VEKTOROVEHO obsahu aplikuje rendering intent saturační ?

Nebo jak s toho ven ? Tedy vlastně otázka jak nastavit Corela (eventuelně RIP), aby si s touhle kombinací = musí vypadat dobře bitmapa + musí být výrazné nápisy a jiné grafické prvky - co nejlépe poradil ?

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: