Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

 

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:



Nováček potřebuje od vás nasměrovat

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Nováček potřebuje od vás nasměrovat

Autor: Tomas Kadera ♂

17:15:41 13.04.2018

Zdravím, 3D grafika mě zaujala hlavně skrze vývoj her, je to druh práce, kterou jsem vždy chtěl dělat, ale v minulosti se mi to nepodařilo z osobních důvodů.
Pro to bych měl na vás pár otázek a budu rád za vaše rady a postřehy.

Moje představa není samozřejmě taková, že sednu k softwaru a do měsíce si tím budu vydělávat. Spíše to chci brát jako hoby k mé práci a někdy v budoucnu za X Let, to dělat na plný úvazek až budu mít pokročilé schopnosti.

1) Má cenu začínat v 25 letech, když nemám skoro žádné zkušenosti s grafikou? Kromě pár jednoduchých modelů v blendru, které zvládne každý.

2) Jak je to s pracovními pozicemi, zajímá mě to hlavně z pohledu zaměstnance firmy? Je velká konkurence a nebo se s dobou pracovní místa budou rozšiřovat?

3) Jaké jsou nároky zákazníků? Koukal jsem se na Sketchfab a docela mě zarazilo kolik super detailních modelů tam lidi dávají.

4) Když bych se tomu chtěl začít věnovat, jaký program mě pro začátek doporučíte, stačí ten blender?

5)Předpokládám, že je dobré začít s nějakým portofilem, jak se poté určuje cena za konkretní model, pokud bych ho chtěl někdy v budoucnu dát na prodej?

Děkuji pokud si někdo dá čas na tyto otázky odpovědět. :)

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: