Tutoriály - Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Tutoriály

CorelDRAW tutoriál: Autoklíče (1/2)

31. května 2011, 00.00 | Předchozí tutoriál jsme věnovali tvorbě sportovního vozu. Ke každému vozu patří klíče a právě těm budeme věnovat následující tutoriál, skládající se ze dvou částí. Autoklíče jsou mnohdy slabinou krásných designových objektů, ke kterým ovšem patří, a podle mého názoru je to případ i vozu, který jsme kreslili, tedy Koenigsegg Agera. Právě proto jsem tedy jako další téma tutoriálu vybral autoklíč, který je dle mého názoru velmi dobrým výsledkem designérské činnosti po stránce vzhledové, funkční i ergonomické.

 

 

 

Dva tipy pro InDesign: zaoblený obdélník a mnohoúhelník

30. května 2011, 00.00 | Dva drobné tipy, které možná někteří z vás neznají, a které vám třeba usnadní práci s oblíbeným sázecím programem.

 

 

 

CINEMA 4D - Sketch and Toon

26. května 2011, 00.00 | Dlouhá léta má CINEMA 4D k dispozici vynikající modul pro nefotorealistický rendering, Sketch and Toon. Modul, který dokáže vašim vizualizacím vdechnout úplně jinou notu. A osobnost. Při tom jsou všechna nastavení a možnosti podstatně snazší, než vytvoření skutečně reálného klasického výsledku.

 

 

 

CorelDRAW tutoriál: Sportovní vůz (3/3)

23. května 2011, 00.00 | Vítejte u třetí, závěrečné části tutoriálu o tvorbě sportovního vozu. Článek zakončíme doděláním kol. Práci si na závěr usnadníme tím, že zadní kolo bude pouze kopií předního, na výsledku to patrné není.

 

 

 

CorelDRAW tutoriál: Sportovní vůz (2/3)

17. května 2011, 00.00 | Vítejte u u druhé části tutoriálu o tvorbě sportovního vozu. Dnešní díl budeme věnovat všem detailům vozu kromě kol, která si ponecháme na závěrečný třetí díl.

 

 

 

Vlasy v Blenderu 2.57

10. května 2011, 00.00 | Vítejte u mého tutoriálu, v němž bych vám chtěl ukázat způsob, jakým vytvořit vlasy pro nějaký charakter, které budou při animaci charakteru reagovat na jeho pohyb. Původně jsem jej psal pro Blender 2.56 Beta, mezitím však vyšla další verze Blenderu, a to Blender 2.57, upravil jsem jej pro tuto verzi. Protože je potřeba tyto vlasy dělat na nějakém již hotovém charakteru, můžete použít nějaký vlastní, nebo si můžete stáhnout charakter, na kterém to budu demonstrovat já.

 

 

 

CorelDRAW tutoriál: Sportovní vůz (1/3)

6. května 2011, 00.00 | Po dosud posledním tutoriálu, věnovaném fotoaparátu, přejdeme k něčemu většímu a vytvoříme v CorelDRAW kompletně vektorový vůz. Možná jste slyšeli o kupci, který v Ostravě pořídil jeden ze čtyř vozů Koenigsegg Agera. Tento švédský supersport stojí pouhých 24,5 milionu korun. Nám bude muset stačit jeho vektorová podoba na PC. Pojďme se tedy dát do práce.

 

 

 

CINEMA 4D tipy a triky - animace kouře pro běžné použití

5. května 2011, 00.00 | Kouř a podobné elementy můžeme simulovat velmi pokročilými fluidními nástroji. Pravda, nejsou zadarmo, jsou náročné na výpočet a tudíž nemusejí být vždy použitelné zejména pro délku výpočtu, se kterou musíme počítat. Můžeme ale tyto efekty simulovat i jinak. Jednodušším způsobem, méně reálným, ale způsobem s velmi rychlým propočtem, u kterého se počítač nezapotí. A výsledek nemusí být tak špatný...

 

 

 

Tutoriál pro Adobe Photoshop: Maskování vlasů a vložení na nové pozadí

3. května 2011, 10.00 | Vykrývání neboli maskování vlasů (srsti u zvířat apod.) patří k oblíbeným tématům tutoriálů, diskuzí, kurzů atp. Postupů existují spousty, ať už čistě „photoshopových“, nebo s pomocí pluginů či specializovaných softwarů dalších výrobců. Já kdysi narazil na jeden zajímavý návod od Marka Galera na stránkách photoshopsupport.com a již mnohokrát jsem ho v praxi úspěšně použil. O nabyté zkušenosti bych se s vámi rád podělil v tomto tutoriálu.

 

 

 

CINEMA 4D tipy a triky – pokročilé kombinace deformátorů

28. dubna 2011, 00.00 | Před jistým časem se na jednom zahraničním serveru objevil dotaz jak připravit chování vlajky. Nikoliv nějaké vyloženě reálné, ale dost přirozené na to, aby vypadala dobře v animaci. Vynikající téma, protože na tomto tématu, jakkoliv je jednoduché, si můžeme ukázat velké spektrum algoritmů, které můžeme při využití deformátorů potřebovat.

 

 

 

Strana výpisu

2

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: