Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:

Flash-načtení souboru SWF

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Flash-načtení souboru SWF

Autor: crysa

17:02:35 22.08.2008

prudici snad odpusti sotkovy ze mi zmenil prvni vetu mezitim co jsem delal neco jineho :D

Citovat příspěvek

17:00:17 22.08.2008

ja su uplne v klidu, ale rozvijet tu thread "stavba flash aplikace krok po kroku" se mi tu s Vami vest nechce :-) kdyz jsem byl jeste laik taky me nebavilo cist manual a ucit se z tutorialu, ale kdyz jsem to chtel mit tak to slo - taky to za me nikdo neudelal. Prace jsou penize... existuji dve cesty : bud se to naucite do te miry, ze budete plne rozumet tomu, co jsem Vam poradil a nebo si na tuto praci najmete nekoho kdo Vam to zrealizuje, ale pokud to nebude znamy nebo nejaky dobrodej, tak to asi nebude zadarmo...

Citovat příspěvek

Autor: Deli3

10:57:10 22.08.2008

ano, je problém, vytvořit html stránku. Navíc nevím, že bude lepší když jí vyřeším. Ten odkaz nemůže fungovat, pokud budou soubory pořád ob SWF??? Možná že vás popouzím, ale jsem laik, proto sem píšu dotaz, není třeba se rozčilovat - prostě tomu nerozumím :) Nevím jak dál pokračovat.

Citovat příspěvek

10:38:13 22.08.2008

1) je takovej problem vytvorit druhou html stranku? (ulozit jako)

2) v external_mc musi byt umistena vychozi verze (ceska) po zmacknuti tlacitka se obsah external_mc prepise

Citovat příspěvek

23:40:23 21.08.2008

Už jsem pokročila, použila jsem skript:
on (release) {