Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Nabídka práce
Poptávka práce
Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:

Problém s barevností na stolní tiskárně

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Problém s barevností na stolní tiskárně

Autor: Strix

17:39:50 22.09.2011

[ital] ...protože si nemyslím, že by byl COREL tak blbý, že když si v něm nastavím barvu dle CMYK vzorníku, který leží přede mnou, aby mi pak na tiskárně vyšla ZCELA JINÁ barva... [/ital]

Musím nesouhlasit - Corel je opravdu parodie na grafický software - sám bych ho taky nejraději nepoužíval vůbec, ale bohužel občas musím, protože pracuji jako grafik a občas se tak nevyhnu nepříjemné nutnosti něco v něm předělat po někom jiném - a musím konstatovat, že i na kalibrovaném monitoru EIZO, s velmi pečlivě nastavenou správou barev, Corel stejně často zobrazuje barvy úúúúplně mimo (td)

Díky bohu za Creative Suite...

Citovat příspěvek

Autor: BENNI

9:05:59 17.09.2011

S programy firmy COREL NEpracuji ,ale pár rejpavých otázeček: používáte vzorníky barev? Máte profesionální monitor? Máte monitor nakalibrovaný? Barvy jsou totiž věda... a pokud se snažíte něco dělat profesionálně, tak byste taky na to měl být patřičně vybaven. Pokud zadám CMYK číselnou hodnotu nějaké barvy, měla by mi to tiskárna vytisknout v podstatě stejně, když to pak porovnám se vzorníkem. Ale pokud nemáte profesionální monitor a nastavíte si nějakou barvu pomocí číselné hodnoty, je jasné, že na monitoru bude pak vypadat jinak, nežli na barevném vzorníku, ale při vytištění by ta barva měla sedět s tím, co jste tam před tím zadal.