Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Poptávka práce
Soutěž

Sponzorem soutěže je:

IDIF

Kde se koná výstava fotografií Luďka Vojtěchovského?

V dnešní soutěži hrajeme o:

jaký zakoupit skener, který mimo jiné dobře skenuje diapozitivy?

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: jaký zakoupit skener, který mimo jiné dobře skenuje diapozitivy?

Autor: AdolfMyškin

19:20:12 18.11.2008

POZOR POZOR POZOR POZOR

Prosím vás, stala se mi taková nemilá věc. V našem rozvinutém klausovském kapitalizmu není vůbec, ale vůbec jednoduché najít firmu, která dělá profi scany diáků. Bydlím na ostravsku...Neví někdo o takové firmě? Nebo o nějakém profíkovi, který se tím zabývá? Opět jsem jako poloprofi fotograf dostal lukrativní nabídky a opravdu netuším, kde to mám realizovat. Když si to tisknu na svoji výkonné osmi inoustové A3, tak to jde a je spokojenost hlavně ze strany zákazníků. Bohužel všichni víme, že digitální foťáky mají pořád ještě nějaké mouchy...Takže jsem vytáhl ty svoje pevná skla Pentax a Canon a.....a ejhle, ono to nejde. Otestoval jsem pár minilabů se zakázkou 21*30 a to byly šoky. NEpoužitelné i pro amaterské použití. Nízké rozlišení, vyblité barvy, nízký kontrast, šum...Takže jediná možnost scanování. Ale kde??? KDysi byly studia. Sám jsem dělával Ciba chrome...dnes už je to v pr. Poradíte?

Citovat příspěvek

Autor: jiridlo

17:49:36 21.10.2008

to fahrus:
zde se můžete dozvědět podstatné:
LINK:http://www.filmscanner.info/FilmscannerTestberichte.html

Citovat příspěvek

17:34:44 21.10.2008

to fahrus:
Tak na té ukázce stojejí všechny skeny za pendrek. Jak může někdo říci o tom posledním, že to je profi, asi toho moc o tom neví. :)

Citovat příspěvek

Autor: fahrus