Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

 

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:



odpovednost za chybu v datech?

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: odpovednost za chybu v datech?

Autor: MadIgor

12:54:25 04.07.2007

IvoL ma pravdu, este by som mozno doplnil, v obchodnych podmienkach jasne uvadzat ze garantujete iba tlac ktorej predchadza vami vytlaceny a zakaznikom schvaleny (samozrejme aj zaplateny) proof.

Vasu terajsiu situaciu by som asi riesil bodom B s tym ze to budem prezentovat zakaznikovy ako benefit v ramci zachovania dobrych vztahov ale s odmietnutim vyny nakolko vami pouzivany postup je bezne zauzivany a grafik ho mal poznat.

Citovat příspěvek

 

RE: odpovednost za chybu v datech?

Autor: IvoL

22:27:19 14.06.2007

a)

Jestli to na monitoru vypadalo průsvitně, asi jste to měli hlídat vy ( pokud
nebylo smluvně dohodnuto jinak.

... a hlavně příště chtějte náhled ( třeba bitmapu ebo zmenšený tisk z
inkoustovou ) nebo korekturu ( pokud chcete házet vinu na dodavatele pak
nejlépe podepsanou AK )

Vy nevíte jak to mělo vypadat a zadavatel, co Vám z toho vyleze.
Nekompatibilitu mezi vaší tiskárnou a jeho monitorem ( nebo stolní
inkoustovou ) můžete řešit opravdu jen tím, že vy nebo on "ukážete" ( nebo
zahrnete do ceny opravu reklamací ) :)





Příspěvek zaslán emailem

Citovat příspěvek

 

odpovednost za chybu v datech?

Autor: standaskopal

21:38:31 14.06.2007

Dobry den

poradi nekdo s potizi? Zakaznik nam poslal sve pdf soubory ktere zadal
vytisknout na inkjetu, v pdf bohuzel zapomnel pruhledne objekty, ktere
RIP nedokazal zpracovat
a nahradil je cernou barvou a ta byla taktez vytisknuta. Pominu-li ted
fakt ze jsme toto na vyslednem tisku prehledli, mam za to ze beznou
praxi je, kdyz poslu do tiskarny
chybna data a ta mi je chybne vytiskne, je to muj problem, mel jsem data
pripravit spravne (pripadne presne podminky s tiskarnou konzultovat).
Grafik ktery zakaznikovi
data pripravoval haze vinu na nas a nemini uznat svoji chybu, ci svuj
podil viny, zakaznik technologiim nerozumi (ani to v podstate
nepotrebuje) a je tak trochu mezi mlynskymi
kameny, aniz by mohl rozhodnout. Jak by jste toto resili?

a) uznat nasi chybu a provest napravu
b) rozumnou debatou vysvetlit ze chyba je na obou stranach a dohodnout
napravu a naklady na napravu nejakym dilem rozdelit mezi obe strany (tj.
grafik a tiskarna?)
c) nechat cely dil viny na grafikovi

Stanislav Skopal

Příspěvek zaslán emailem

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: