Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:

koupě levného kompaktu k vodě

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: koupě levného kompaktu k vodě

Autor: LudekBrno

8:01:50 20.10.2011

Bíláhlava:

jistě, v noci se od hladiny nic neodrazí, kromě toho blesku :)

Citovat příspěvek

Autor: Whitehead

0:58:01 20.10.2011

jsem sice laik, ale napadlo mě jednoduché řešení:
.
co takhle ty ryby přes tu hladinu fotit prostě večer nebo v noci ? To přece není polarizační filtr vůbec potřeba !
Od hladiny se absolutně nic neodráží a když to cvaknu s bleskem, tak mám rybu jak na talíři (tu)
.
Navíc v noci právě ryby vylézají ze svých úkrytů a tak je mnohem větší šance nějakou rybu vyblejsknout :)

Citovat příspěvek

Autor: *

20:45:44 19.10.2011

Polarizační filtr není nutný, stačí před objektiv vhodně nastavit polarizační brýle, tolik jen dodatek k 19. 10. 2011 20:10 ...i když ...upevnění na fotoaparát je příjemější...

Citovat příspěvek

Autor: .

20:10:09 19.10.2011

Polarizační filtr nemusí být nutně na objektivu upevněný, stačí ho ve vhodné poloze (kterou zjistíš průhledem a současným natočením) před objektivem přidržet. Upevnění na objektiv je příjemnější.

Zdravím

Citovat příspěvek

19:33:54 19.10.2011

Chceš fotografovat ryby pod hladinou, nebo nad hladinou.?

a..Pokud pod hladinou, tak je to fotoaparát dobrý.

b---Pokud chceš fotit ryby ze břehu, přes vodní hladinu, tak je to fotoaparát nevhodný.

Pokud b....tak doporučení z 19. 10. 2011 18:42...