Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:

Soutěž

Sponzorem soutěže je:

Saal Digital

 

Jaký největší formát fotoknihy v řadě Professional Line ve formátu na šířku lze ve standardní nabídce Saal Digital Fotoservice objednat? Nápověda: Logo sponzora soutěže

V dnešní soutěži hrajeme o:



Normal, Bump a ine mapy

Seznam témat     Nová odpověď

Přihlásit se     Registrace     Zapomenuté heslo

Re: Normal, Bump a ine mapy

Autor: Toss

13:27:40 05.03.2010

Dikes pozrem to. Ja som videl videotutorial zo stranky http://www.simply3dworld.com/ a vola sa to Introduction to game texturing a nieco podobne hladam aj pre Softimage. Este raz dikes.

Citovat příspěvek

 

Re: Normal, Bump a ine mapy

Autor: Donald

9:30:42 05.03.2010

Rendermap - sluzi na baking textur. Cez to sa da do textury "zapiect" tiene, osvetlenie, AO ...
Ultimapper - ten je urceny na game modely, resp. z highpoly modelov tvorí mapy na lowpoly
Kazde funguje trochu inak, treba trochu zagooglit o tychto funkciach. Nieco najdes aj v helpu. Konkretny tutor na to nemám, ak by ti pomohol aspon tento, ale je na Mayu :
http://www.gamegringo.com/nextGen/index.html

Citovat příspěvek

 

Re: Normal, Bump a ine mapy

Autor: Toss

9:41:37 02.03.2010

Myslim to tak, ze videl som videotutotial ako v MAYA vytvoril hiht poly model steny s tehlami, priradil materialy a potom si vyrenderoval Normal mapu, Bump mapu a Shadow mapu hned v programe a potom to hned aplikoval na low poly model. Preto sa pytam ci sa da nieco priamo vytvorit aj v Softimage.

Citovat příspěvek

 

Re: Normal, Bump a ine mapy

Autor: PetaQ4

11:56:59 01.03.2010

Nevím jak to myslíš ale mapy se spíše používají z modelů vytvořených třeba v Zbrush protože takto vytvořený detailní model po importu do Softimage většinou zkolabuje a nebo se s tím pak již nedá dělat. Proto se model ze Zbrush exportuje jako málo detailní model a pomocí map Normal a Displacement atd se nasimuluje u renderu zas detailní model. Zkus juknout třeba na youtube tam toho najdeš dost :-)

Citovat příspěvek

 

Normal, Bump a ine mapy

Autor: Toss

22:53:57 23.02.2010

Zdravim!

Kedze sa dost casto vyuzivaju mapy (Normal, Bump a atd.) Chcel by som vediet ako sa vytvaraju v Softimage. Je potrebne si vytvorit high poly model a z toho vytvorit mapy ? pri renderovani ? Chcel by som tutorial alebo navod. Nasiel som zatial iba ako aplikovat uz hotovu napr. bump mapu na objekt ale nie ako sa tvori. Diky

Citovat příspěvek

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: